OfficeTab Enterprise 8.0 - دانلود نرم افزار اضافه کردن تب به آفیس

OfficeTab Enterprise 8.0 - دانلود نرم افزار اضافه کردن تب به آفیس

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا بخواهید چند فایل ورد یا پاورپوینت یا اکسل را بصورت جدا و همزمان اجرا کنید. مسلما در این هنگام چندین بار نرم افزار ورد یا اکس و ... باز میشود که علاوه بر اشغال کردن فضای کاری در دسکتاپ باعث کندی سرعت سیستم و پردازش بیش از حد نرم افزار آفیس میشود. برنامه کاربردی OfficeTab نرم افزاری کم حجم و امکانات جانبی است که به شما کمک میکند تا چندین فایل آفیس را بصورت تب باز کنید تا از پردازش و اشغال شدن فضای کاری در دسکتاپ کاسته شود. ابزار آفیس OfficeTab سازگاری کامل با نسخه های مختلف آفیس از جمله آفیس 2003, 2007, 2010 دارد. ابن نرم افزار پس از نصب بصورت خودکار از نرم افزار های ورد، پاورپوینت، اکسل پشتبانی میکند و فعال میشود. این نرم افزار هیچ باگی بر روی نرم افزار آفیس ایجاد نمیکند. سایت دانلود رایگان نرم افزار این برنامه کاربردی آفیس را به اشتراک عموم گذاشته است.


دانلود + ادامه مطلب


 ویژگی های نرم افزار آفیس چند تبی

  • فعال شدن خودکار نرم افزار
  • سازگاری کامل نسخه های مختلف آفیس از جمله آفیس 2003,2007,2010
  • پشتیبانی از نرم افزار های ورد، پاورپوینت، اکسل
  • ایجاد تب های گروهی
  • ایجاد و مدیریت تب ها به عنوان علاقمندی ها
  • مخفی کردن تب های باز
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز
دانلوددانلود رایگان نرم افزار ابزار آفیس چند تبی (حجم : 12 مگابایت)

نویسنده مطلب: محمد ابوالحسنی

محمد ابوالحسنی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...